;

Akademie strategického marketingu

Vstupenky na Akademie strategického marketingu.

Začátek 21. století je spojený s rychlým nástupem internetu, vytvořením nového e-commerce trhu, globalizací a rostoucí konkurencí. Dění na trhu neustále nabírá na obrátkách a ani v roce 2022 nemá v plánu zpomalit. To vše má samozřejmě zásadní dopad i na zákaznické chování, na prodejní a reklamní platformy i legislativu. Proto se ve firmách čím dál víc skloňuje téma “strategie”, jelikož se ukazuje, že strategické řízení se stává nezbytnou součástí všech společností, které chtějí dlouhodobě růst.

Samostatnou kapitolou jsou zákazníci, kteří dnes očekávají od firem více než jen výhodnou cenu. Chtějí:

  • výborné služby,
  • rychlou logistiku,
  • pozitivní zákaznickou zkušenost,
  • brand, se kterým se budou moci identifikovat,
  • ekologickou odpovědnost.

Aby firmy dokázaly tyto nesnadné požadavky obsáhnout, mění se často jejich vnitřní struktura, ve které vzniká spoustu nových pozic na C-levelu. Jedna z těch, na kterou jsou dnes kladeny obzvlášť vysoké požadavky, je pozice CMO. Od marketingového ředitele se obvykle očekává, že nastaví firemní i marketingovou strategii, která povede ke splnění firemních KPI. Jak v současné dynamické době splnit tento úkol na výbornou?

Přihlašte se na Akademii strategického marketingu. Čeká vás série pěti webinářů, každý týden 40 - 60 min, během kterých se naučíte, jak nastavit firemní a marketingovou strategii, která povede k úspěšnému naplnění vizí a dosažení businessových cílů. Webináře na sebe navazují, ale fungují také samostatně. Můžete si zakoupit celou Akademii pěti na sebe navazujících školení, nebo navštívit pouze vybraná témata podle vašeho výběru.

Co se na Akademii dozvíte?

Proč řídit firmu a její marketing strategicky? A co to vlastně v praxi znamená? Proč se vyhýbat krátkodobým marketingovým řešením a nechovat se jako křeček v kolečku? Na Akademii se dozvíte vše potřebné pro to, aby vaše firma začala systematicky růst.

1) Proč řídit firmu strategicky

  • Co je to firemní strategie?
  • Čím se liší firemní a marketingová strategie?
  • Jak vytvořit firemní strategii?
  • Jak implementovat strategii do praxe?

2) Jak vytvořit business plán

  • Jak definovat vlastní „proč“?
  • Jak poznat svoji konkurenci?
  • Jak sestavit business plán?

3) Jak poznat svého zákazníka

  • Proč není cílová skupina to samé co persona?
  • Jak zmapovat zákaznickou cestu?
  • Jak si sestavit marketingový mix?

4) Jak strategie zlepší zákaznickou zkušenost

  • Co ovlivňuje zákaznickou zkušenost?
  • Jak zvýšit CLV (Customer Lifetime Value)?
  • Jak cookie policy ovlivňuje zákaznickou zkušenost?

5) Jak budovat brand v online prostředí

  • Jak si definovat brand?
  • Jak konkrétně brand budovat?
  • Jak vybrat vhodné brandové kanály?

Pro koho je Akademie vhodná?

Majitelé firem, CEO, CMO, marketingoví specialisté a všichni, kteří si chtějí rozšířit kompetence a znalosti ve strategickém marketingu.

Lektor

Alexander Visnyai, marketingový stratég a současný CSO Modrého ducha, se více než 13 let věnuje digitálnímu marketingu, strategiím, poradenství a businessu. Začínal v době, kdy měla většina lidí tlačítkový mobilní telefon a pojmy jako responzivní web, automatizace, machine learning apod. v oblasti marketingu neexistovaly. Jak sám říká, odžil si celou důležitou etapu vývoje digitálního marketingu, díky čemuž dokáže lépe predikovat, kterým směrem se vývoj bude ubírat.

Odkaz na vysílání

  • Místo konání: Online přes Zoom. Odkaz na vysílání obdržíte před začátkem akce na e-mail, který jste uvedli v registraci.
  • Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151

Akademie strategického marketingu

Registrácia
BlueGhost.cz s.r.o., Praha

Českomalínská 516/27, 160 00 Praha 6-Bubeneč, Česko

Organizátor podujatia

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom podujatia - vstupeniek, organizácie, lokality, prosíme kontaktujte organizátora podujatia.

BlueGhost.cz, s.r.o.
Českomalínská 27, 16000 Praha 6, Česká republika

IČO: 28901061
DIČ: CZ28901061
IČ DPH: CZ28901061

Diskusia