Vstupenky na Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou.
Chystáte nový firemní web, e-shop či aplikaci? Online kampaň či novou digitální službu? Míříte se svým podnikáním na internet? Jste majitel či manažer, na kterém závisí úspěch online projektu? Naučte se, jak řídit digitální aktivity tak, aby splnily svůj účel.
Jak odřídit digitální projekt ke zdárným výstupům?
Spravujete digitální aktivity s vnitřním týmem či s externími specialisty? V obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak směrovat a kontrolovat práci všech zúčastněných, aby výstupy dávaly pro firmu smysl?
Cíle a metriky v digitálním marketingu mají svá specifika
Jak vyhodnotíte, jestli se s projektem ubíráte správným směrem? Jak rozdělíte rozpočet? Jak poznáte, že externisté odvádějí dobrou práci? A konečně, jak poznáte, že jste uspěli? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.
Naučte se, jak nastavit metriky KPI pro vaše konkrétní online aktivity
Tým Modrého ducha pro vás nachystal tříhodinové setkání, během kterého se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se se specifickými nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování. Dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.
Workshopem vás provede generální ředitel Modrého ducha Pavel Weber a bude dostatek času pro zodpovězení vašich konkrétních otázek i prostor pro networking.
Co se na workshopu naučíte
- Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty.
- Volit metriky a KPI pro digitální aktivity, online prodej a marketing, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
- Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
- Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
- Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
- Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.
Co ještě potřebujete vědět
- Na workshopu proběhne krátké představení všech účastníků a bude i prostor pro vzájemné síťování.
- Pokud máte zájem zúčastnit, je nutné se registrovat.
- Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
Místo konání
Těšíme se na vás fyzicky v prostorách klubovny Modrého ducha: BlueGhost, Českomalínská 516/27, 160 00 Praha 6 - Dejvice.
Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou
Českomalínská 516/27, 160 00 Praha 6-Bubeneč, Česko
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom podujatia - vstupeniek, organizácie, lokality, prosíme kontaktujte organizátora podujatia.
BlueGhost.cz, s.r.o.
Českomalínská 27, 16000 Praha 6, Česká republika
IČO: 28901061
DIČ: CZ28901061
IČ DPH: CZ28901061