;

Určitě i vy přemýšlíte, jak si zajistit příjem během všech aktuálních omezení souvisejících s koronaviremzatímco jsou všechny veřejné akce zakázané.

 

Aby kultura, která v současné chvíli zažívá těžké časy přežila, je důležité, aby se akce konaly i nadále ve formě, jakou nám situace a technologie umožňují. Rádi bychom vám proto nabídli možnost prodeje ONLINE akcí, které se konají ve virtuálním prostředí formou video streamu.

Plánování akce může být náročné. Jakékoliv chybné kroky mohou mít kritické následky pro vaše akci a vaši značku, takže je důležité si připravit základní kontrolní seznam (checklist), dokud se nacházíte ve fázi plánování, a později si doplnit podrobnosti.

Proto jsme připravili seznam TOP 10 nejdůležitějších věcí, na které byste neměli zapomenout. Tyto věci vám pomohou zajistit, aby vaše akce probíhala hladce a zredukujete tak šance, že se něco pokazí.

Pokud plánujete akci, na které budete využívat jmenovky určitě řešíte jak co nejefektivněji vytisknout jmenovky, aniž byste zruinovali svůj rozpočet a zároveň neměli zbytečně mnoho odpadu.

Předtištěné jmenovky mohou být problémem, protože do výroby je musíte zadat několik dní před samotnou konferencí a přitom ještě den před eventem se vám mění jména na seznamu hostů.

Online marketing patří mezi nejčastější formy propagace eventů. Reklamy na Facebooku, Instagram a Google jsou dnes významnou součástí každé kampaně - ať si je spravujete sami, nebo si najímáte specialisty.

Neustálý vývoj a vylepšení v oblasti online marketing jej stále posouvají vpřed. Postupně jsme si zvykli na detailní statistiky, možnosti cílení reklamy nebo Pay-Per-Click model (PPC), při kterém platíme jen za kliknutí.

Jmenovky se mohou zdát jako malý detail vaší akce, ale jsou jednou z hlavních složek celkového zážitku účastníků.

Dobře navržený badge poskytuje účastníkům nejrelevantnější informace a umožňuje jim, aby navzájem snadno networkovali. Zde je 6 tipů, které vám pomohou navrhnout zajímavé a efektivní badge pro vaši konferenci:

Chcete-li vytvořit skutečně úspěšnou událost - konferenci nebo workshop, musíte pochopit vašich účastníků akce. Když společnost vytváří produkt, první věc, o které si myslí, je potenciální zákazník. Jako organizátor konference si musíte nejprve určit, kdo je váš účastník akce, a to ještě předtím, než vytvoříte webovou stránku události, vyberete platformu na registraci účastníků nebo začnete prodávat vstupenky.

Kontakt

Inviton s.r.o.
Dvořákovo nábrežie 8
811 02 Bratislava
Slovenská republika